261110
2010-11-26 / 10:17:46 / my life

Hej.
Har inte haft tid att uppdatera på några dagar nu, vart upptagen. Inatt var iallafall min värsta natt någonsin skulle jag vilja säga, har ALDRIG frysit så mycket någonsin! Jag fick gå upp inatt och sätta på mig tjocktröja mjukisbyxor strumpor och benvärmare. Och pluss det hade jag två täcken på mig med. Då äre fan kallt fattar ni! Dom senaste dagarna har jag hunnit med falun, tränat, skolan, bio. Ja lite små saker och sådan. Igår tränade jag så jag har grym träningsvärk, haha kan fan inte ens lyfta armarna normalt. Och så såg jag HP på bio igår, shit nu längtar man till 2delen kommer ut! Nej ska börja fixa mig och packa åker till mamma idag igen.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback