14 september
2010-09-14 / 08:01:12 / my life

Blogg suget har kommit tillbacka lite, det kommer och går det dära. Jag sitter i min alldeles förstora svarta tröja och svarta leggings. Ska kila iväg till skolan när som helst, måste fixa håret och borsta tänderna bara. Är svart från topp till tå, ass tråkigt. Men ni vet när man bara vill ha något bekvämt på sig som inte är assfult, då funkar detta för drar snart på mig min sjal med så jag får inte lite grått i det hela. Har två lektioner engelska och bild idag, rätt skönt att sluta 13.15. Det har inte hänt mycket på senaste tiden, det är skolan pojkvännen hundvakt och kompisarna som gäller. Måste kila, puss.

 

 

old
bjuder på en bild från sommras



to me; 2.2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback