240211
2011-02-24 / 11:10:49 / my life

Det är inte min dag idag, för det första jag har skrivit om detta inlägg två gånger för att internet har dött- Det andra när pappa och jag åkte till falun,så dog bilen sedan fick pappa igång den igen och så när man stannade vi röd ljus så bara ryckte det ur huvuen då hade tempraturmätaren stigit så den stod på det högst typ inte bra. Sedan så skulle jag hjälpa pappa att kopiera massa papper, då vart det fel matning hur många gånger som helst. Usch en dag man inte borde gå ur sängen ens! Plus det är typ 26 minus, svinkallt verkligen! Sitter iallafall på ett café och försöker göra lite skolarbeten, har rätt många jag vill försöka få avklarade så att jag med kan ha lov i veckan som kommer. Ska väl gå tillbacka till pappas kontor om ett tag, men han sitter i möte så får nog vänta lite. Men ska försöka göra lite till, men vi hörs hemma sedan puss xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback