blackswan
2011-02-15 / 15:47:23 / my life



Har levt i min mjukisdress hela dagen, morgonen började inte bra. Skulle tvätta navelpiercingen, sedan helt plötsligt så vart jag sjukt yr och helt kallsvettig och var på väg att svimma antagligen för att det gjorde så jäkla ont. Så var bara att gå och lägga sig i sängen till frossan och allt gått över. Sedan har jag städat hela övervåningen, inte så roligt alls och även fixat naturkunskaps provet med! Sitter och är trött nu, läser lite bloggar ska snart fixa mig. Sedan blire att åka ner till A en stund och sedan ska jag iväg och träna. Men kör på gympa pass idag, hoppas bara det går bra med piercingen och så. Imorgon kör jag igen men då blire gym! Puss xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback