charliesangels
2011-02-27 / 18:53:16 / my life


jossie, lollo och jag
Hej! Vet att uppdateringen har sugit totalt, men han verkligen inte blogga innan vi drog igår. Vi stressade lite till tåget, sedan var det försenat 20 min vilket inte var så roligt. Sedan när vi kom till insjön hämtade Johannes oss, sedan drog vi till Anders och Jossie och fixade oss inför kvällen. Vid 7 så vare middag hemma hos Jens, tacos blev det och det var fan sjukt gott. Sedan så höll vi igång ett bra tag, det var en väldigt trevlig kväll faktiskt! Idag har jag haft en bra dag, bara tagit det lungt bott i min mjukisdress med. Dessutom har jag fått igång min stora laptop nu, så har hunnit spara alla bilder nu! Ska ta det lungt resten av denna söndag, imorgon bitti drar jag och tränar sedan ska jag träffa bästaste Mickis! Btw, boendet i Barcelona är fixat, YES! Hörrni återkommer senare med bilder och så, puss xx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback