du läser mig som en öppen bok
2011-02-13 / 13:06:06 / my life







Nu blev det några bilder från middagen, dem andra är typ suddiga plus att Emmas hand är med på typ 5 bilder haha. Men ni fick några stycken iallafall. Hon fick en hel påse med smink från Lappo, sedan fick hon presentkort så hon kan ta ett till hål i örat och en adidas väska från en hel bunt av människor! Jag har med bestämt mig för att ta ett till hål i örat, har dock inte bestämt höger eller vänster vetinte vad som ser bra ut och inte. Ska plocka lite på rummet och sådant, väntar på att mamma och dem ska komma hem med. Sedan ska jag övertala mamma att åka till kupolen, måste komma ut idag känner jag. Men träningen får vänta tills imorgon, har fått träningsvärk av yogan så haha. Men vi hörs senare, puss xx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback