snödykningar och trasiga dörrar
2011-02-12 / 23:40:49 / my life




Födelsedags barnet och jag tog sex bussen upp till Emma, där vi stress fixade oss och alla bara försökte hinna klart innan klockan blev 7. Efter typ mycket stress och sådant, började vi dra oss mot bussen. Tror ni inte att bussen kommer åkande då? Var fan säker på att vi skulle missa den, men som tur var så var det en väldigt snäll busschafför som såg att vi kom springande!

rengan & perrrra

fina flickor!

fotarN



haha

Pierre fick för sig att prova Jossies skärp, som även några till ville prova under kvällen. Tyvärr passade det inte!

rengan!









födelsedagsbarnet




Hade nog en av dem roligaste kvällarna i fredags. Det hände mycket under kvällen och den var fan galen och även sjukt rolig. Rengan snödykte, Emma rulla sig i snön ja en väldigt sjuk fest alltså där det hände otroligt mycket mera saker. Förhoppningsvis så fixade vi så att Lollo sent kommer glömma denna kväll! Tyvärr sov jag bara en timme och natten innan det 3 timmar, så på 2 dygn har jag ungefär fått 4 timmars sömn. Så ni kan gissa hur jag mår nu? Jag ser fan dubbelt snart för att jag är så trött, så ska försöka tvätta av sminket och sedan ska jag sova. Så vi hörs imorgon, när jag vaknat puss xx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback