faller ner
2011-02-28 / 21:25:49 / my life

Status: Förjävlig trött på allt

Dåligt humör resulterade i att jag vart sugen på att träna, tog ut ilskan på 40 min kondition och vart totalt slut. Sitter och kollar på topmodel och är allmänt sur/grinig. Funderar på att läsa lite eller gå och sova snart. Imorgon börjar utredning och då börjar dem även "interjuva" mig, känns lite både bra och dåligt. Vill dock inte ha en till diagnos, men vill ju veta vad felet är så.. Hörrni jag är inte gjorde för att blogga idag, så vi hörs imorgon godnatt!


Kommentarer
Postat av: Fannii

Sv: Om det är Björn på 68:an du menar så gillar jag också han :D



Vad är det du ska utredas för nu? <3

2011-03-01 @ 12:32:39
URL: http://welkerphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback