FUCKING 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2011-02-11 / 00:01:00 / my life





















HAPPY BIRTHAY!
Du är en av mina äldsta vänner, både bland dom jag kännt längst och i nummret också. Alla bråk vi haft, dem måste varit så många så dem inte ens går att räkna. Men vi hittar jämt tillbacka till varandra liksom. Ett tag hade vi inte kontakt med varrandra alls, vilket var sjukt drygt. Men nu efter allt som hänt och så, så är vi tillbaka att umgås med varrandra och det känns fucking great! Du är värt ett helt inlägg och så otroligt mycket mera Louise. Glad att du har blivit en av mina närmsta vänner igen, det är liksom skönt att ha någon lika knäpp som mig själv haha (skoja). Du fick ett fluminlägg av mig nu, men ikväll så ska vi ge dig en födelsedag du sent kommer glömma. Grattis bästaste Wallin, nu är du äntligen 18!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback