hockeyhockeyhockey
2011-02-01 / 22:52:57 / my life


SJÖGREN!

Okej, har varit på en hockey match först tyckte jag inte ens om hockey nu I LOVE IT! Kanske beror på att jag såg världens snyggast kille, han ovanför Mattias Sjögren nummer 11 i fbk. Plus hur najs är det inte med alla tacklingar och hela stämningen. Perfekt sport för mig, den är verkligen adrelanin pumpande. Nu vill jag åka till Karlstad den 26 februari för att se Hv71 & Färjestad och se den sista matchen dom spelar mot varandra innan slutspelet. För jag har varit Hv71are så länge jag minns, men nu känns det som jag måste se båda lagen för att kunna bestäma mig vilket jag ska heja på ordentligt (& vilka som har snyggast spelare, haha nerrå). Okej jag är överpigg och går fortfarande på adrenalin så, och det var ett hockey inlägg märkte det haha. Vart 2-0 till fbk kan jag avsluta med. Godnattt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback