home
2011-02-23 / 21:11:28 / my life

Jag trivs här, världens bästa blogg. Har blivit mitt sätt att fly att öppna bloggen skriva av sig och inte alltid publicera det. Trivs med det. Satt och tänkte fan vad vardagen är onödig nyss, men sedan insåg jag att jag tycker om vardagen. För det är då jag kan gå och träna, städa, pyssla, ja göra alla dem där saker jag inte hinner på helgen. Så vardag är fan bäst, sitter och har pysslat med mina kläder gjort om och lite så. Ska pyssla med mitt smink och lite sådana saker, sådant jag inte hinner på helgen. Ska bli skönt att slappna av lite ikväll, men nu kommer nog några dagar som är bra. Sådant gillar vi ju? Vi hörs imorgon hörrni för jag ska bara tillbringa lite tid med mig själv, puss xx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback