min egna alla hjärtansdag present
2011-02-14 / 21:25:09 / my life



Kom hem med en alla hjärtans dag present till mig själv idag, hål i naveln.
Smycket ska skjutas ner en bit dock, men ska göra det imorgon. Har lite
problem med att böja med mig framåt och sådant, så får inte träna
magen och sådant där jag ska böja mig på en vecka. Åh är så otroligt
nöjd, har velat gjort detta sedan jag var 15 usch så fint det kommer
vara när det har läkt. Har även varit med Lollo och Emma idag, vi gick
på kupolen och så. Min mobil håller även på att gå sönder, skärmen
funkar bara ibland. Helvete har verkligen inte råd med en ny mobi :-(.
Men hörni ska nu dra mig ner och kolla på csi och äta kvällsmat. Vi
hörs senare, puss puss xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback