när besök väntas
2011-02-20 / 14:34:47 / my life

Sitter i min säng och känns som jag ska somna vilken sekund som helst. Tycker inte att jag borde vara trött, då jag fått sovit till klockan 13.00 idag. Men kroppen är slut, även huvudet. Vaknade av sms från Johanna och Mickis som undrade om vi fortfarande skulle träffas idag, och det tkr jag eftersom att vi inte träffats på 3 veckor typ och det är v ä l d i g t länge för att vara oss. Vi brukade höra av oss och sådant varje dag ungefär, vilket vi inte heller har gjort nu så jag saknar dem sjukt mycket. Blir väl att fika, dricka te och prata om allt som hänt den senaste tiden. Kanske även kolla flygbiljetter till Paris? Ja vi får väl se. Efter jag har varit med dem så ska jag ta det lungt kan jag säga, bara kolla repriser på tvn och läsa i min engelska bok. Vill ju som sagt även byta blogg plattform, så ska kolla med pappa om han kan hjälpa mig idag!


inte världens finaste bild precis.... men fina Mickis & Mig då!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback