när man bara haft en dålig dag helt enkelt..
2011-02-24 / 20:23:31 / my life

Ligger i ett nästan kolsvart rum och kollar mamma mia. Sängen är full med tidningar böcker och väskor. Ligger med egon som huvudkudde som även är bäst när man känner sig ledsen eller bara har en allmänt dålig dag. Nu tänker ni säker vem fan är egon, nu äre så att egon är min alldeles för söta relativa stora nallebjörn som "hänger" med mig okej han "hänger" inte med mig han fungerar bara som min kudde rätt ofta. Har haft en dålig dag, och nästan bott i sängen sen jag kom hem från falun skippade till och med sången ville verkligen inte ut. Finns några saker som brukar pigga upp mig, typ pyssla med mitt rum fixa om i gaderoben och sådana saker och läsa. Det kan vara fashion tidningar, skvaller tidningar eller vad som helst nästan men bäst är faktiskt böcker. Håller på att läsa dear john, den är faktiskt grymt bra lite annorlunda en filmen bara. Funderar på att gå och fiffla med min gaderob en stund, bara jag orkar resa mig ur sängen någon gång. Vi hörs nog imorgon godnatt puss xx.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback