repeat
2011-02-13 / 20:20:17 / my life

Lyssnar på samma låt om och om igen. Behövde få gå tillbaka lite, och minnas för att förstå. Rensa huvudet och bara tänk tillbaka och se varför allt hände. Inser att jag är glad att det hände, eller inte glad jag bara förstår. Vissa saker förstår man inte alls, sedan finns det saker som tar längre tid men som man tillslut inser. Tog ett beslut idag, imorgon måste jag göra något som har skrämt skiten ur mig länge. Det kommer inte bli kul inte det minsta, men det måste göras. För rätt är rätt och fel är fel och jag är glad att jag kan se vad som är fel och vad som är rätt nu. Ikväll så ska jag låta hjärnan få tänka på allt, ska inte fly som jag brukar. Jag behöver detta nu, jag behöver förstå fullt ut för att läka. Så resten av kvällen ska jag spendera i sängen och lyssna på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback