saknaden
2011-02-10 / 21:15:18 / my life

Jag saknar mitt andra gäng. Mitt andra gäng som fanns där typ ett helt år, vart är dem nu? M som befinner sig i rättvik som man inte träffar så ofta, men som man saknar enormt. Hela gemenskapen, det dära knäppa gänget vi var. Jag saknar er, jag saknar att inte få träffa er dagligen. För ni är underbara, och ni är så sjukt speciella. Är rädd för att vi alla ska splittras, är rädd för att förlora dessa underbara vänner. Ville bara att ni ska veta att jag saknar er, hellllllllllla bunten!♥


Kommentarer
Postat av: Märtha

Vilken tur att jag kollade in här! Saknar er också grymt mycket, ska vi inte försöka hitta på nått snart hela högen?

2011-02-11 @ 08:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback