vart är vi?!
2011-02-20 / 18:13:15 / my life


.. undrade vi igår. Vi stod mitt ut i ingenstans, och ja det var så kallt att när man tog kort så vart det bara moln av kyla som på bilden. Jag trodde någon hade lurat oss, och hade antagligen väldigt kul åt oss. Men som tur är så hittade vi till festen efter 16 min typ och då var vi typ längst bort i hela falun. Hade en helt okej kväll iallafall, men började inte må så bra mot slutet. Vi var väl där i två timmar typ, innan vi tog bussen in till falun där Carros mamma hämtade oss. När jag kom hem så låg jag och kolla på tonårsliv, helt okej film det där.


































 


Kommentarer
Postat av: lollo

säger då en sak iallafall, DEDÄR JAG GÖR JAG ALDRIG OM IGEN! :)

2011-02-21 @ 18:42:25
URL: http://lojsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback