wejustwearblack
2011-02-12 / 22:23:22 / my life





Körde på helsvart idag, hade dock ett rött läppstift först men som försvann under kvällen. Var först på födelsedags kalas hos min storasyster Lisa som fyller 21 år idag, GRATTIS! Sedan var jag tvungen att möta Lappo som behövde hjälp med en sak, sedan drog väl vi till Tzatsiki och åt där med ett helt gäng. God och dyr mat, och trevligt sällskap. Lollo vart väldigt glad över sina presenter tror jag, speciellt eftersom hon fick en väska som hon önskat sig sedan hon var 15 typ haha. Sedan drog jag till A en stund, och var där. Nu sitter jag här, redigerar bilder och sådant så kommer ett inlägg med bilder från festen senare. Är galet trött men måste hålla mig vaken, vill sova ut imorgon liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback