you make the pain come back
2011-02-16 / 16:37:46 / my life



 
 Tröja-gina, kofta - sara, klocka - guldfynd, halsband - lindex

Bytte kläder 74 gånger innan mamma ropade att vi skulle åka så fick bli att bara kasta på sig något endå, sedan så åkte vi och hämta Marley som har blivit kastrerad. Så synd om sötnosen går med en enorm tratt på sig och fäller allt och alla. Sedan traska jag på kupolen en stund, innan jag gick vidare till stan för att möta Ankan. Vi satt oss och fika på Almas och pratade lite om allt som hänt på senaste tiden. Eftersom både Ankan och jag är rätt klantiga människor, så tror ni inte att vi båda misstolkade vart vi skulle träffas eller? Jofan, jag stod utanför Almas och hon utanför BT. Sådär stod vi också i 5 min innan jag började undra vart fan hon var, haha typiskt Ankan och mig. Sedan åkte jag hem läste lite bloggar, läste på en speciell blogg så efter det var jag skit irriterad. Mitt humör har stått typ och vägt hela dagen, men tog en törn neråt nu och så vart jag grinig istället. Blir antagligen att träffa Freddy & Lollo ikväll, trevligt som vanligt. Hörrni vi hörs senare , puss xx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback