vad är kärlek för mig
2011-01-05 / 11:15:00 / lär känna mig på 30 dagar

Kärlek är något som finns på så många ställen, personen man är kär i är kärlek. Familjen & vännerna är kärlek. Kärlek mellan två personer måste vara det vackraste, hemskaste, lyckligaste & smärtsamaste som finns. Men endå vill man ha det. Kärlek för mig just nu är att jag har en familj som jag älskar & som älskar mig tillbacka. Och mina underbara vänner, att dom jämt finns där för mig. Dom får mig skratta när det är som sämst, visst vi bråkar ibland men finns ju alltid där för varrandra & om inte det är kärlek då vet jag inte vad kärlek är.






bara för att jag har världens bästa vänner!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback