livet när det är som det ska vara
2011-07-06 / 15:08:44 / my life




livet när det känns helt jävla underbart. Befinner mig ute i stugan, där vi inte har rinnande vatten (förutom sjövatten) eller riktigt el vi har solpaneler vilket är mycket fränare. För att mitt internet och allt ska fungera går jag ut och sätter mig på brygan. Känner mig lugn här, för behöver inte ha igång min mobil och dator här. Kan bara få vara i fred en stund och förbereda mig för allt som väntar, så jag laddar upp batterierna på ett sätt. Jag har det underbart och njuter av varje sekund. Nej vet ni vad känner att jag har bättre saker än att sitta här ska väl måla lite sedan ut och åka med båten liten. Jävligt skönt alltså. Vi syns igen på fredag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback