010611
2011-06-01 / 10:57:46 / my life

Okej, igår vaknade jag halv åtta med världens ryck av att min andra mobils alarm gick igån nej men tjena jag hade visst nationela inom en timme. Var bara kasta sig in i duschen dra på sig något klädes plagg fort som fan & sedan springa till skolan. Sedan tillbringade jag resten av dagen med att vara på bup skit kul, fast ne. Ångesten kommer och går men min läkare säger att det kan vara för att min medicin håller på att ställas in just nu. Men vetinte är nog för allt som hänt runt om och att det är virrigt och skit. Vi ska iallafall planera barcelona idag, det känns sjukt bra att vi åker om 11 dagar behöver detta.
min fina josse & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback