030311
2011-03-03 / 16:46:19 / my life

Idag är en bra dag, en dag då det känns i hela kroppen att jag mår bra. Är så jävla glad över att solen lyser, och att det värmer när man står ute. Så sjukt underbart. Halkade dock på en is fläck och trilla i en vatten pöl, men är faktiskt inte förvånad så. Men dock vart mina vita converse, som nu mera inte är vita sjukt blöta. Inte hänt så mycket idag inte, tränade i 2 timmar vilket känns i kroppen. Var hos A en stund, nu sitter jag här och ska strax läsa lite historia. Sedan ska jag dra på mig mjukisdressen och dra till Mickis på tjejkväll, vilket ska bli kul för får antagligen träffa Märtha som vi inte sätt på för länge! Så vi hörs imorgon antagligen med massa bilder, puss xx.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback