040311
2011-03-04 / 15:01:19 / my life

Igår var jag på tjejkväll hos Stolpe, vilket även var väldigt roligt. Tror att det vi gjorde mest underkvällen var att äta. Sedan så försökte vi prata ikapp allt vi missat om varrandra, vilket inte går för alla vi byter samtalsämnen stup i kvarten så. Vi hade en trevlig kväll, med lite för mycket socker för allihopa. Mickis granne kom även över och bad oss sänka när vi körde singstar, och bad om ursäkt för att han var en party pooper haha. Imorse vaknade jag klockan 10 kommer ner i Mickis kök, då står hon i full gång med att diska och baka bröd. Så vart kolla desperata hemma fruar äta brunch och locka mitt hår i morse. Sedan drog jag till mammas jobb och gjorde lite läxa och fixade papper. Idag äre fredag och jag har ingen jäva aning om vad som händer, vi får väl se som vanligt puss xx.


typ all mat, kom ännu mera sen.


smorés

gudomlig cheescake. dör.

just nu sitter jag här med pudelhår. fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback