dig oss vi mig
2011-03-10 / 19:35:06 / my life

Jag önskar jag visste vad du vill, men jag vetinte.
Kommer aldrig veta heller. Bestämde för länge sedan
att du var en människa som jag inte kan ha i mitt
liv. Du är så lik mig, men du är så olik mig med. Du får mig
att tänka på sådant jag inte vill tänka på. Du
förstörde för mig för länge sedan, jag trodde jag
var villig att förlåt dig. Men insåg för inte så
länge sedan, att det inte går. Du sa till mig jag hoppas
att du inte har något emot mig. Det har jag inte, jag
har bara emot det du gjorde mot mig. Du tänkte aldrig
på att en annan människa sårades. På bekostnaden
av en annan människas lycka vart du lycklig, var det
värt det? Vill dig inget ont, vill faktiskt inte det. Säger
inte detta för att vara elak, säger detta för att jag vet
vad som kommer hända. Tänk på om det är värt
att förlora allt de du hade, för en människa.

Du har hela livet framför dig, och saker ändras
tro mig jag har sett när allt har ändrats rakt framför
mina ögonen. Det enda jag vill med detta är dig väl.
För jag sätter min lycka i andra hand med detta sagt,
och jag förlåt dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback