hejvärlden
2011-03-24 / 17:04:12 / my life

Idag har jag haft både en bra och dålig dag, början vad väl nästintill hemsk hade extrem huvudvärk inte så skönt. Sedan så var jag på väg att somna vid lunchen, vilket även nattis lyckades göra. Men senare vart jag väl lite piggare, haha mina arbetskamrater är så jävla roliga vilket göre mycket lättare att tycka om dem tråkiga sakerna med. När jag och S slutat så var vi tvungna att gå hem till en gammal tant och leverera hennes matvaror för hon inte kan gå ut själv, alltså det var 7 kassar vilket var rätt tungt tur att det bara var 400m då! Nej nu sitter jag hemma, ska snart dra vidare på sång. Sedan tar jag mig en promenad och ska gå till Anna som fyller år idag :-). Vi hörs ikväll, puss.


trött tjej i morse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback