jag gav upp för länge sen
2011-03-24 / 22:00:46 / my life


 Bjuder på en liten halv gammal bild som inte kommit upp här en helt enkelt. Kom hem vid halv nio, har nu handlat inför helgen och så. Var trevligt hos Anna, massa tårta, b&j och kakor & det bästa av allt Annas bullar seriöst det godaste jag ätit. Sången gick bra och nästa torsdag blire konsert! Kollar väl på oth nu och försöker fylla i ansökan för sommarjobb, vilket går sådär då jag fastnar på det personliga brevet. Men ska snart sova ska upp 06.40 imorgon så, behöver vara utvilad för jobbet annars kommer jag dö. Dessutom kommer bästa Fred hit imorgon så ska vi ha våffel middag, och kolla film har jag bestämt fredagsmys är underskattat så. Vi hörs innan jag drar och jobbar puss.


Kommentarer
Postat av: emma

sv; hihi jasså! men ja.. men det bränner som fan ;)

2011-03-25 @ 01:09:24
URL: http://eeemmasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback