lycka på överdrivet hög nivå
2011-03-08 / 21:05:40 / my life


dålig bild men jaja

Okej helt ärligt skulle nog kunna skrika ut i ett glädje tjut men har undvikit det, gör det när jag står på arlanda. Idag bokade Mickis Jag och Johanna biljetter till fucking Barcelona, så sjukt jävla grymt det kommer bli. Längtar sönder är bara 12 veckor, alltså 3 månader kvar. Vi ska vara i barcelona i 8 dagar och bo hos Santi och hans bror, det jag ser som mest negativt är väl att dem bara kan spanska och jag är den enda av oss som inte kan spanska. Hm kan jö bli kul att se hur detta kommer bli. Som ni förstår har jag längtat sönder efter detta.

Kom även hem från träningen för en timme sedan, var sjukt kul och skönt att träna idag. Imorgon börjar praktiken klockan 09.00 kommer bli jätte kul faktiskt, fast först ska jag träna. Blir alltså upp klockan 06 för att dra och träna vid 07, ibland undrar jag vad det är för fel på mig som går med på sådana saker. Vi hörs imorgon hörrni, ska försöka gå ner i varv bara sedan blir sova puss hörrni puss xx.


Kommentarer
Postat av: Eve

Det är inget fel på dig!

Du tänker på ditt eget bästa bara, och det är sunt!

Det ska man göra för annars mår man inte bra :)

Så go go go! Träning på morgonen är faktiskt mycket effektivare än på kvällen dessutom (förutsatt att man sovit...)

2011-03-08 @ 22:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback