när ens värld rasar samman
2011-03-15 / 19:57:31 / my life

Vad äre med mig igentligen? Jag är så jävla trött på skolan, fast jag inte ens går där? Jag har hemstudier, men nu medans jag har hemstudier så blir jag stressad så inget funkar. Idag började jag storböla framför mig lärare för att jag inte klarade ett prov, HALLÅ vad fan äre för fel på mig? Minsta lilla grej äre som att jorden går under. Igentligen vet jag ju, att det inte är dem små sakerna jag blir ledsen och arg för det är ju något mycket mycket större. Sitter och letar folkhögskolor, har en sådan jävla oro att jag inte ska bli antagen för Fornby och helt ärligt då kommer jag ge upp. Orken finns verkligen inte kvar, med att skjuta upp pluggandet ennu mera så jag behöver detta känns som min sista chans till skolan. Idag är en sådan dag då inget funkar, det var en sådan dag igår med. Nu vet jag inte hur länge jag stannar här nere, men tyvärr känns det som det kommer vara såhär ett litet tag nu. Jag har saker att reda ut och saker att lösa, saker som måste göras. Inte värt att skjuta upp det mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback