170511
2011-05-17 / 18:26:20 / my life

Hej hej hej.
Imorse när klockan ringde mådde jag sjukt dåligt. Så bestämde mig för att ringa till körskolan och ställa in teorin. Men jag drömde visst bara att jag ringde, så halv tio vaknade jag av att dem ringde och undra vart jag var. Men det var lugnt så ja. Sedan så somnade jag om och vaknade klockan 12 av att jag vart sms terrad. Kan säga att jag är skapligt seg idag. Men har umgåtts med Mickis hela dagen nu, vi har flummat runt som fan och varit allmänt konstiga. Igår kväll var med trevligt förutom att Robin försvann haha men ja, kom väl i säng 3 inatt. Jaja, får se vad kvällen har att bjuda på så hörs vi senare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback