260511
2011-05-26 / 08:59:35 / my life

Idag är en bra dag, känns som allt kommer bara bli bra idag. Plus det är hagafest ikväll, så det gör väl att det känns extra kul. Men idag har jag faktiskt lite saker inplanerat så som ett nationelt prov i engelska, som jag annar inte kommer gå så bra. Sedan måste jag springa iväg till kupolen för måste fixa en magtröja tills ikväll, och kolla kontot. Efter det så ska jag till körskolan för att träffa Åsa och kolla igenom allt & sådant inför Teorin sen när jag ska ta mitt körkort. Sen måste jag verkligen hem och hinna städa, plugga & diska även hinna ta mig iväg på en sång lektion vid 18 tiden. Älskar verkligen stress, men nej känns bra idag iallafall. Vi hörs innan vi drar ut ikväll, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback