change
2011-05-02 / 21:36:55 / my life

Behöver en förändring igen känner jag, måste ta tag i allt någon gång. Skolan, vänner mig själv ja fan allt just nu. Är nog bäst att börja med sig själv. Ska försöka ta mig ut på en springtur imorgon bitti, innan jag tar itur med min dag. Vet att träning är det bästa läkemedlet för mig när jag mår dåligt, så varför slutade jag? Imorgon ska jag iallafall fixa massa ärenden, plugga, bup x 2 och färga håret, kanske hinner med en klippning imorgon eller onsdag med? Skulle behöva det, har gått ett halv år sedan jag klippte mig nu och skulle inte skada att ha en frisyr. Har iallafall massa skolarbete att ta itur med i veckan, så det bli prio ett. Har även ett nationela prov och fredag så väntar besök på värnamo folkhögskola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback