Too make you feel my love
2011-05-29 / 20:18:11 / my life

Lyssnar på Adele och tänker. Övertänker som vanligt, bara för att jag är jag. Har inte uppdaterat på några dagar för jag har nog inte mått bäst. I fredags så åkte jag och carro till falun, så jag var först på fest med dem hos Paula. Sedan skulle dem till Etage så jag drog vidare till några andra kompisar i bojsen. Där vi började missuppfatta varrandra och massa grejer. Så jag var väl rätt ledsen & är väl fortfarande besviken på en person. Så knutte och josse kom och hämtade mig. Igår så var vi på fest i blge då det även en fin vän till mig råkade illa ut och massa skit. Så ni förstår nog att jag inte mår så bra just nu. Har inte världens bästa period, men jag hoppas att det går över. Ska försöka sattsa på skolan dessa två veckor som är kvar nu. Är även exakt två veckor kvar till Barca, kan säga att jag längtar som aldrig förr. Behöver komma härifrån nu. Vi hörs imorgon då jag ska försöka rycka upp mig lite, puss.

Kommentarer
Postat av: emma

sv; han är med i oth :D haha..... men han är inte jättesnygg i vanliga fall. men den bilden<3 mmmmh......

2011-05-30 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback